Khamis, 3 Jun 2010

Rumah Baru

Aku ada satu cerita nak cerita pada kau org semua, bahwa aku akan menduduki rumah baru tak lama lgi. Maybe pada bulan Oktober nanti. Ooo lps raya la tu.. Siap ko tidak tak tahu lagi. Al- maklumlah teruja sgt nak naik rumah baru oooiii. Rumah ni sebenarnya dalam proses pembinaan. Sekarang telah hampir 50% siap, betul ke tidak 50% aku pun tak reti juga. Semasa aku menulis artikel ini rumah tersebut telah naik kayu atas. Tahu ko dok maksud aku tu. Maksud oghe kelate kato "Naik Kakas Atas lah'.. pehe ko dok.. kalu tk faham dok senyap atau tanya oghe tua-tua atau lama. Kalu nk tgk rumah yg terbaru dalam proses pembinaannya, lihat gambar di bawah ni..

Gambar pada 30 Mei 2010

Gambar pada 1 Jun 2010





Rumah pada 7/8/2010


0 ulasan:

Related Posts with Thumbnails
 
Tok Copong's Page Copyright © 2009 - 2012 Blogger Template Designed by Bie Blogger Template